2013. augusztus 27., kedd

facebook

Kiábrándultam a facebookból. A következő poszt típusok vannak:
- idézetek (mennyire fáj, hogy elhagytál, de erősnek mutatom magam- művelt vagyok és bölcs idézeteket irkálok- nagyon szerelmes vagyok és boldog- ettől az idézettől majd észreveszed hogy csakis téged szeretlek)
- bulifotók, nyaralás fotók (ennyire király életem van látjátok - mekkorát buliztam tegnap - figyelitek a pálmafákat a háttérben?)
- párkapcsolatos fotók (én és a párom sokkal cukibbak vagyunk mint ti, tessék lájkolni és irigykedni)
- zenék (ezekkel semmi bajom)
- intelligens cikkek (ezekkel sincsen semmi bajom)
-vicces portálokról posztok ismerőseim által (az elején még érdekeltek, hátha mosolygok rajta, de a tartalmát csak akkor lehet megnézni, ha lájkolom és kiposztol a falamra 3 hülyeséget)

Meg kell említeni, hogy amúgy én is posztoltam idézeteket, bulifotókat és közös képet a fiúról. És igenis pontosan az volt a célom vele, amit leírtam.

Ettől függetlenül megint kijön az, hogy én egy antiszociális fasz vagyok, mert kurvára nem érdekel mások nyaralási fotója. A legjobb posztok a Budapesttől, Sorozatjunkie-tól és az SFportáltól jönnek. A többit teljes közönyösséggel görgetem végig. Olyan ez mint a 9gag. Komolyan, tegye fel a kezét, aki kétszer elmosolyodik rajta.

Ettől függetlenül nem ítélem ez a facebook féle istentelen megosztási kényszert, én is csinálom néha, sőt blogot írok az életemről, naná hogy azt akarom, hogy lájkoljátok ha írok valamiről. Hiszen valamilyen furcsa módon attól érzem magam jól, ha ott a lájk. Meg attól is ha szép a bőröm, hamburgert ehetek és jó filmet vagy sorozatot nézhetek. Meg ö a szextől is jól szoktam érezni magam. 

1 megjegyzés:

Bari írta...

Én nem azért rakok fel közös képeket, hogy másoktól cukibbnak éreztessem magunkat, kb. leszarom a többi párt :) Nekem esik jól visszanézni _akárhonnan_. De oké :)