2014. szeptember 30., kedd

Meg voltam hétvégén városismereti játékon. Menni kellett a városban és ismerni, és akkor lett belőle városismereti.
A kilencedik kerületet jártuk végig és egészen megkapó volt.

Aztán ahogy jöttem haza, azon gondolkodtam, hogyha elkúrna egy kocsi, akkor ki mikor és hogyan értesülne hogy kórházban vagyok. Gondolom a telefonomból az anya és az apa lenne az első, de hogy anyáék nem tudják, hogy a barátaim közül kikkel kéne közölni. Mondjuk még Lamadout meg Napot kitalálnák.
Most akkor szólnom kéne anyuéknak, hogy figyelj, ha bajom van szólj már ezeknek az embereknek, itt a telefonszámuk? Vagy mondjuk melóban, hogy tudnák meg?

Meg azon is gondolkodtam, hogy remélem legalább egy hozzám közeli tudja, hogy az utolsó körömcafatomat is felajánlanám donorként.

De egyébként nincsenek sötét gondolataim, az első körnek csak a gyakorlati láncolatára, szociológiai szempontból vagyok kíváncsi, hogy hogyan haladna az információ.

Nincsenek megjegyzések: