2014. október 29., szerda

A mai nap ennyi történt eddig:
  • reggel fél hatkor akartam kelni, de inkább hatkor sikerült a fél órában pedig furcsa álmaim voltak nyomozásokról és valószínűségi változókról
  • rájöttem, hogy bizony kinőttem a két évvel ezelőtt vásárolt csinos fehér ingemet
  • bementem szigorlatozni, amit lenyomtam ötösre*
  • kijöttem, örömködtem és legurítottam egy sört
  • bejöttem dolgozni
  • eldöntöttem, hogy másfél hét múlva megpróbálom a 6 km-t lefutni
  • ma még elmegyek majd jógázni
  • és tanulni fogok a jövő heti szigorlatomra

*valójában hatalmas szerencsém volt, hogy nem azokat a tételeket húztam, amik a nehezeknek számítanak, ugyanakkor viszont el kell mondanom, hogy ez volt életem szerintem legszebben összeszedett felelete, tulajdonképpen nem tudtak belém kötni, nem csak hogy elhabogtam, hanem pontosan azt adtam elő nekik, amit szerettek volna hallani és erre most én büszke vagyok, mert ennyire tökösen, összeszedetten még sosem adtam elő magam (amellett ugye, hogy azért nem hipotézisvizsgálatot kellett magyaráznom)

Nincsenek megjegyzések: