2014. október 5., vasárnap

Ma ruhákat is próbáltam venni. De miután a huszadik inget vagy ruhát próbáltam fel és még mindig úgy éreztem magam, mint valami elmeháborodott, aki megette az egész szomszédságot, egyrészt arra jutottam, hogy nem ma kellett volna próbálkoznom, másrészt pedig arra, hogy ideje fogyni kicsit.
De cserébe azért vettem egy piros összeillő melltartót és alsót, hát miért ne vettem volna. Nagyon kis csinosak.
Már megvan, hogy kedden reggel hétre hova megyek jógára, és hogy holnap melyik konditermet hívom fel személyedzőt kérni, meg hova fogok járni. Meló mellett van is egy jónak tűnő. Ha meló után tudok hetente kétszer egy órát mozogni kontrollált keretek között, meg hetente egyszer mondjuk jógázni menni (vagy kétszer), meg kicsit odafigyelek, hogy normálisat reggelizzek, sok zöldséget egyek és ne tömjek magamba egészségtelen kaját, akkor hátha menni fog karácsonyig az az öt kiló. Mondjuk a kilók nem is érdekelnek, csak érezzem jobban magam a bőrömben. 

Nincsenek megjegyzések: