2014. november 13., csütörtök

i'm loosing it

tegnap jógán ilyet csináltam
aztán este pedig sötétben felvettem egy kapucnis pulcsimat fordítva. ahogy ültem ott fáradtan a matracom szélén, és a kapucni betakarta az egész fejem, mintha én lennék pókember, olyan röhögőgörcs jött rám, mint szerintem sose
egy idő után már mindenen röhögtem
mindenen az elmúlt két hónapban történt velem
  • hogy lógtam egy két órája denevérként jógán a falról
  • hogy mi a tök történik az országban
  • hogy random elmegyek berúgni és aztán hasonmásokkal találkozom
  • hogy a viking nem válaszol
  • hogy még mindig nem kezdtem bele a szakdogámba
  • hogy szakítottam egy négy éves kapcsolatban
  • hogy még mindig csak várok arra a telefonra
könnyesre röhögtem magam, közben az is eszembe jutott, hogy kész vége, megkattantam, úgyhogy utána már azon a röhögtem

de legalább nem beszéltem magamhoz közben csak egyszer


Nincsenek megjegyzések: