2014. november 25., kedd

még egy kis suli

azténmég ezek történnek velem a sulival kapcsolatban
1. Bent voltam ma az utolsó BME-s órámon, kész ennyi volt, nem lesz több, hat és fél év
2. Leköszöntem a szakkolis kuratóriumi tagságról
3. Erős késztetést érzek, hogy csináljak valami mást a szakkolival kapcsolatban
4. A szakdolgozatra a könyveimet jól becetliztem hogy úgytűnjön, mintha már tök sokat olvastam volna belőle
5. Ha bármikor elbizonytalanodom, hogy menni fog a következő két hét, akkor elolvasom a diplomatervre kapott értékelésemet:
"Sok az elütés, a nyelvtani, valamint stilisztikai hiba. Ez bosszantó.
Dicséret illeti a Szerzőt, mert érdekes és aktuális témát választott, és eredményes, önálló kutatást végzett. A szegénységi csapdáról szóló 3. fejezet különösen tetszett. A 2. fejezetet kissé elnagyoltnak éreztem: több részlet, ábra, grafikon kellett volna (pl. a jólét kvalitatív dimenzióinak az alakulásáról).
A hivatkozott szakirodalmak relevánsak és aktuálisak.
A dolgozat megírására, szerkesztésére egy kicsivel több időt kellett volna fordítani, és akkor tökéletes munka született volna.
A záródolgozat koncepciója megfelelő."
Ezekből az első mondattal maximálisan egyet tudok érteni, az eredményes és önálló kutatással kevésbé, mert én nem érzem annak. Azt se tudtam mit írok le.
6. Ha  ez se segít, felidézem, hogy mit mondott a nagyon kritikus tanárom, akit kicsit kiosztottam tavaly végzős bálon részegen, hogy szerintem nem jól tanít, és akinél aztán szigorlatoztam, most gólyabálon pedig azzal nyitott, hogy most mesélte az exfiúnak, hogy mennyire király voltam szigorlaton, én erre azt mondtam, hogy biztos csak a többiek voltak bénák, de jól meg is erősített, hogy nem nem, király voltam, különben nem kaptam volna ötöst.

Nincsenek megjegyzések: