2014. december 8., hétfő

full of light

Én elkezdtem élvezni az életet.
Najó még nem, csak kicsit. De már készülök rá.
Megyek Doctor Who koncetre.
Megyek Prágába szilveszterezni.
Voltam Piano Guys koncerten. 
Jön Budapestre Yann Tiersen. Hát amióta személyiségem van azt akarom, hogy egy koncertjén ott lehessek. Hát én úgy fogok bőgni, hogy bármennyire.
Nem is tudom ennél talán már csak Ludovico lenne jobb. Meg is nézem mikor fog koncertet adni bárhol a világon.

A következőket akarom majd még egyszer látni:
Cranberries
Tori Amos
Foo Fighters
Imagine Dragons
BSG orchestra (szerintem ez már nem lesz)
John Williams koncert (az is jó ha csak a zenéket játszák)
Pink koncert
Hans Zimmer koncert
Of Monsters and Men koncert

De most ez csak egy nagyon gyors válogatás volt, ennél sokkal több mindent szeretnék még látni.




1 megjegyzés:

Rita írta...

jajjjj! Yann Tiersennek én is úgy megörültem, hogy mikor megláttam, 10 percen keresztül csak úristeneztem :D
Ludovico Einaudi nálam is a listán van, de úgy látom, egyelőre csak Hollandiában meg Ausztráliában játszik :(
Meg egy filmzenei hangverseny/koncert is kell (Hans Zimmer és John Williams zenékkel) :) Ami egyébként idén volt a müpában (Cinemusic címen) és természetesen a ráadás koncert napján tudtam meg, hogy kétszer is volt!