2014. december 16., kedd

reggel megint kurvaokos voltam.

beállítottam az órát, hogy hatkor fel tudjak kelni, reggelizni, beérni nyolcra, átnézni az anyagot ügyfél előtt, még egy kicsit dolgozni stb.

este nyilván dollhouseba aludtam magam háromnegyed egy körül
reggel ébresztőm már három van: hatkor, negyed hétkor és fél hétkor. ezek kilenc perces (wtf alapbeállítás, nem módosítható) időközönként zenélnek hogy keljek fel. nyilván kinyomtat a picsába mindet minden kilencedik percben és végül fél nyolckor keltem (tehát másfél óra alvástól fosztottam meg magam), mindezt amúgy teljesen feleslegesen, mert amúgy is megbeszéltem egy találkozót fél kilencre a mester utcához, tehát amúgy sem tudtam volna bejönni hamarabb.

és másfél óráig csak nyöszörögtem, hangosan. meg mondtam hogy nem nem nem

és most úgy érzem, hogy annyira vagyok képes, hogy beüljek egy sarokba és bámuljak valami egészen megnyugtató pontot, mondjuk a földet. az esetek többségében a föld nem mondja vissza, hogy nem is vagy szexi, sportolt többet és hordj szoknyát

Nincsenek megjegyzések: