2015. január 7., szerda

2014, rohadjál meg ott ahol vagy

Mi olyat tettél 2014-ben, amit eddig még soha? mehh, egyből ilyet... egyéjszakás
Betartottad az újévi fogadalmaidat? nem voltak, de ha voltak sem emlékszem rájuk tehát biztos, hogy nem tartottam be őket.
Fogadsz valamit 2015-re? Többet olvasok és mozgok. Megtalálom magam, vagy valami ilyesmi.
Született valakinek gyereke a környezetedben? szerintem nem
Halt meg valaki, aki közel állt hozzád? nem
Milyen országban jártál 2014-ben? Anglia, Spanyolország, Csehország
Mit szeretnél 2015-ben, ami hiányzott 2014-ben? azt hiszem egésznek lenni, meg zen lenni kövekkel meg a vízzel körülvéve
Melyik 2014-as dátum marad örökre az emlékezetedben? nincs ilyen dátum, 2014 fos volt és egyébként sem szoktam dátumokat megjegyezni, de ha a kedvenc 2014-es emlékem a kérdés, akkor azt hiszem a Piano Guys koncertet mondanám.
Mi volt a legnagyobb sikered 2014-ban? A két ötös szigorlatot mondanám. Elég szánalmas tudom, de mást nem nagyon tudok felmutatni.
Mi volt a legnagyobb kudarcod?A meghalt kapcsim, de ha úgy nézzük, hogy ennek így kellett történnie, akkor nem is volt akkora kudarc. De azt lehet mondani kudarcnak, hogy az utána levő időszakomban nem voltam erős, és hagytam magam teljesen szétesni. Meg talán az is lehet, hogy hagytam hogy a vállfafiú gondolata megint visszajöjjön. Az lenne az igazi siker, ha egyszer egy évig nem lenne ilyen.
Volt komoly betegséged vagy sérülésed? Annyira nem komoly betegség, de volt.
Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál? Piano Guys koncertjegy, Kanapé, Doctor Who koncertjegy, galéria
Kinek a viselkedése érdemel elismerést? azok, akik harcolnak a bürokráciával, hogy ételt oszthassanak másoknak
Kinek a viselkedése háborított fel? itt politizálnom kéne.
Mire ment el a legtöbb pénzed? Szerintem kajára, piára. Szeretek enni, és nagyon sokat pazarolok, mert kicsit nehéz egy főre vásárolni.
Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél? Doctor Who koncert, One Republic koncert, Yann Tiersen koncert


Tavaly ilyenkorhoz képest…

boldogabb vagy szomorúbb vagy? szerintem most szomorúbb

híztál vagy fogytál? kicsit híztam, de jobb lett az alakom
gazdagabb vagy szegényebbb vagy? gazdagabb
Mit szerettél volna többet csinálni? olvasni, rajzolni, festeni, írni, túrázni és mozogni
Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni? várni
Hogy töltötted a karácsonyt? Családdal, olvastam és játszottam.
Estél szerelembe 2014-ben? igen, az exfiúba többször is, pont akkor amikor ő rájött, hogy fűszertelen vagyok
Volt egyéjszakás kalandod? volt
Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2014-ben? America's Next Masterchef

Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad? nem utálok embereket
Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál? William Easterly: The White mans burden. Nem olvastam végig, de ez volt a legszórakoztatóbb
Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén? Fú rengeteg volt, Paramore, Imagine Dragons, Of monsters and Men
Mi az, amit kértél és meg is kaptad? Nem szoktam kérni semmit.
Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg? Figyelmet

Mi volt a kedvenc 2014-es filmed? Guardians of the Galaxy, najó, de valójában a The Giver
Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon? Mármint 2014-ben. Nem emlékszem. Szerintem semmi különlegeset, és 2014-ben voltam 24
Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved? Ha hamarabb rájövök, hogy egy teljesen halott dolgot próbálok megmenteni.
Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben? Alakul.
Mi segített józannak maradni? Az év vége felé már semmi.
Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)? Hát, Chris Pratt már évek óta, de idén jött elő megint.
Ki hiányzott a legjobban?A hugom, mert nincs az országban.
Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg? erre nem tudok válaszolni, szerintem mindenkit ismertem már, akiket pedig idén ismertem meg, nem tudnám rájuk húzni a szuper jelzőt.
Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2014 történéseiből? Bármit meg tudok csinálni, akármekkora terhelés is van rajtam, csak elég koncentráltnak kell lennem, de amikor befejezem kell valaki, aki megfog, amikor összerogyok.
Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!
"I don't even know myself at all
I thought I would be happy by now
The more I try to push it
I realize – gotta let go of control"
Paramore: Last Hope

Nincsenek megjegyzések: