2015. január 13., kedd

mehh

najó, valójában az van, hogy gecire magányos vagyok, de nem értek hozzá, hogy hogyan ne legyek az, mert igazából az embereket vagy én nem kedvelem, vagy ők nem kedvelnek engem, vagy én nem szeretem őket, vagy ők nem szeretnek viszont. 

ma ahogy jöttem haza, rájöttem, hogyha miközben a füles a fülemben van és kinyitom a számat és oldalra nézek meg jobbra eltolom az állkapcsom, mindezt egyszerre, akkor a füles kicsit kicsúszik és kevésbé hangosan szól. ezt párszor eljátszottam, mire rájöttem, hogy a nyílt utcán talán nem kéne csinálnom, mert erősen hasonlítottam egy démon által megszállottra. olyan csávót akarok, akihez ha hazaérek és ezt elmesélem neki, akkor szénné röhögi magát a dolgon (értékeli a hasonlatot is) és nem pedig csak néz rám hogy de fura vagyok

nem lehetne az hogy én kitalálom milyen csávót akarok, valamilyen cég meg megcsinálja nekem, mint egy honlapot? vagy nekem már az is jó lesz, ha mondjuk elém állítanak 10 olyat, aki megfelel a kritériumoknak aztán választok. erre volt egy műsor anno valamelyik csatornán nem? háh, még pénzt is csinálhatok belőle

ja és jelenleg nem vagyok benne biztos, hogy képes leszek egyedül leküzdeni az exfiú hiányát, valamelyik nap megint hangosan zokogva aludtam el (nyilván nem voltam józan), de legalább úgy keltem hogy a szívecskepárna a fejemen van, miközben én hason feküdtem. biztos tudta hogy meg kell ölelni. 

már előre sajnálom szerencsétlen pótfiút, szar lesz neki

Nincsenek megjegyzések: