2015. január 4., vasárnap

prága

szóval én jól éreztem magam

első este horror filmeket néztünk, ami alatt módszeresen bebasztunk. nem tudom hogy annyira részeg voltam vagy csak félig aludtam, amikor aludni mentem, de nem emlékszem rá
aztán napközben fetrengtünk, meg sétáltunk, meg hóembert építettünk, meg finomat ettünk, meg várat néztünk
este meg megszépültünk, nem voltam benne biztos hogy ez a pirospöttyös fejemmel lehetséges, de sikerült
a főtéren voltunk éjfélkor, pezsgővel, meg magyar visszaszámlálással ordítottunk, meg néztük a tüzijátékot
aztán elmentünk egy házibuliba, ahol találkoztam a férjemmel, aki egy kanadai csávó, most prágában dolgozik, és odavan a filmekért. és amikor leléptem egy partiba még elkérte a számom, én meg megkérdeztem, hogy szereti-e a sci-fit (ugye kellenek a szűrők, mert hát ha nem mennek át rajta..) és hát nem olyan rossz az, amikor valaki úgy smárol le, hogy közben azt mondja star wars meg star trek. ja és azért a férjem, mert egy pálinka kínálás után a második mondata az volt, hogy hozzámegyek-e feleségül.
úgyhogy most angolul beszélek, ami végülis nem olyan rossz
utána még továbbmentünk valami szórakozóhelyre, ami nem volt rossz, csak másnap kurvára fájt a lábam a magassarkútól és tökre cigi szagú voltam, mert ott lehet a szórakozóhelyeken is cigizni

aztán hazajöttem

és most egészen jól érzem magam, csak nagyon nem akarok dolgozni menni, még kéne egy két nap rendet rakni a Barlangban, venni oda egy két dolgot, meg magamra, nincs is téli cuccom, kellene valami új csizma, mert úgy nézek ki mint egy JetiTörpilla

azt hiszem többet tényleg nem fogom feladni, legalábbis mostanában. a december túl sok volt, nem akarok többet bebaszva leülni az oktogonra, hogy nem megyek tovább. legalább megtudtam, hogy hol van a határ. a december volt a határ,
most majd tényleg jól elkezdek figyelni magamra, rendesen reggelizek, elmegyek mindenfajta orvoshoz, akihez évek óta halogatom.. meg még mozogni is fogok. meg olvasni. sokat olvasni.. rengeteget olvasni

Nincsenek megjegyzések: