2013. július 3., szerda

hogyan kell embereket megnyugtatni?

Arra jöttem rá, hogy hihetetlenül gyenge vagyok a vigasztalásban.
Ha valaki panaszkodik tökéletesen át tudom érezni, hogy mi a baja és meg is tudom érteni, hogy miért van baja. Innentől kezdve meg annyira átérzem, hogy én sem látom rá a megoldást.
Mert amit nem lehet megoldani, nem lehet megoldani és nem tudom neki azt mondani, hogy majd elmúlik, mert nyilvánvaló hogy nem múlik el, és akkor meg minek hazudjak. Én az ilyeneket el szoktam engedni.
Ha meg valaki olyan miatt panaszkodik, amit meg lehet oldani, akkor faszért panaszkodik. Oldja meg. Ő is tudja rá a választ, minek várja, hogy én mondjam meg. Jaj, jaj, kell egy függöny. Menj el venni. Jaj, jaj, de nincs rá pénz. Akkor spórolj bazdmeg. Jaj, jaj, de hát mikorra lesz akkor függönyöm. Hát akkor várj, nem tudsz csinálni semmit úgyse. Problem?

Szóval szar vagyok az emberek kezelésében.
És pont ezért nem szeretem amikor engem nyugtatgatnak. Tudom én is a megoldást, nem kell elmondani, logikusan gondolkodom, látom, hogy spórolnom kell, hát spórolok. Aztán majd megveszem. De addig meg szar. De nem kell vigasztalni, mert tudom hogy majd megveszem. Ennyi.

Lehet hogy egy szar ember vagyok. De van függönyöm. Amúgy.

2 megjegyzés:

bemapoe írta...

Hát, ez így van nálam is. Most már csak annyit csinálok ezért, hogy 'dear dear'.

Andi írta...

az nem there there? http://idioms.thefreedictionary.com/There,+there