2013. július 4., csütörtök

IKEA, Sail Monster a vitorlavirág, Millenium Falcon és Simán Medve és Zsanett

Tegnap elugrottam az ikeába, mert venni akartam függönyt. Ott álltam fél órán keresztül az egyik függöny előtt (JANETTE) és egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy a világ legízléstelenebb függönyét készülök megvenni, vagy a legmenőbbet.
Hazahoztam és most a legízléstelenebbtől halad a legmenőbbig az érzet. Önigazolás.
Ez lett belőle. A fényes cucc az gyertya. Mögötte az a szörny egy vitorla virág. Ami a legigénytelenebb szobanövény. Azt hiszem monsternek fogom hívni, vagy Szörnyecskének. Little Monster? Majd rajzolok a cserepére fogakat. (Az elmúlt 3 percben a szívemhez nőtt a virág. ) Sail Monster.
Jah meg ott a medvém is. Aki csak Simán Medve, nincs neve. Mint Simán Harry.
Csak nekem hiányzik a sarokból a falról egy nagy Millenium Falcon? (Mellesleg a polcon van egy)

1 megjegyzés:

annalight írta...

úgy olvastam h sailor monster
a függöny jó!!