2013. július 22., hétfő

Őszintén meg kell mondanom, hogy jó volt, jó volt, de nem volt annyira jó mint számítottam rá. Nem volt katarzis, nem volt mennyország, nem volt másik világ. Rutinszerű, oldjuk meg munka volt.
Najó, volt egy pillanat, amikor csak álltam, néztem ahogy buliznak és azt éreztem, hogy igen, mi csináltuk, és igen, itt vagyok az elejétől.
Aztán volt a zárás, amikor kicsit elpityeredtem, hogy igen, ennek vége, és én többet nem fogok ebben részt venni, és igen, azért ez zsírkirály volt, meg talán kijött a feszültség és a düh, hogy eltűnt a főszeri egy napra.
Amiért pedig jó volt, hogy találkoztam tök sok, tök jó arc új emberrel, voltam két király koncerten.
Amiért szintén jó volt, hogy az újak, akik csak úgy idetaláltak, senki nem mesélt nekik erről, imádták, élvezték és jönni akartak megint.

Nincsenek megjegyzések: