2014. november 10., hétfő

valamikor nemrég eszembe jutott, hogy túl gyorsan halad az idő
nagyon gyorsan egyszer csak negyven évesen találom magam, a fiatalságom nagy része már mögöttem és akkor mit fogok majd látni az életemből?

honnan kéne tudnom, hogy negyven évesen mit fogok gondolni arról, hogy jól telt-e az életem ez a szakasza. honnan kéne tudnom hogy hogyan akarok élni, mit akarok csinálni és hogy az később jó lesz-e nekem. hiszen már most is meg tudom kérdőjelezni az elmúlt 6 évemnek elég sok döntését. főleg a párkapcsolatiakat.

persze nem most kéne kitalálnom, hogy mit akarok az életemmel kezdeni, de lehet hogy sose lesz rá idő, és mindig csak megy majd el mellettem az élet, anélkül hogy közöm lenne hozzá. nem akarom, hogy amikor majd visszanézek az jusson eszembe, hogy mit nem tettem meg és mit nem éltem át.

Nincsenek megjegyzések: