2015. február 22., vasárnap

sikeresen nem rúgtam be.

Tegnap pedig az is történt, hogy nem rúgtam be, pedig elmentem egy szülinapra.
Ennek mondjuk köze lehet a mai véradásomhoz, meg hogy amúgy is megfogadtam, hogy mértékkel iszok, meg ahhoz is, hogy azért annyira nem éreztem magam felhőtlenül. Az estében volt egy olyan fél óra, ahol olyan volt, mintha nem is lettem volna ott. Tudjátok, akár egy kitömött bábu is ülhetett volna ott helyettem. Valahol szórakoztató volt, kívülről figyelni az egészet, valahol meg nagyon szánalmas.
Most meg a legnagyobb problémám, hogy enni kéne egy jót még véradás előtt, de jelenleg annyira lista vagyok, hogy a szemembe sütő lámpát sem kapcsolom le, mert meg kéne mozdulni. Gondolkodom azon, hogy rendelek kaját. Most még gondolkodom rajta.
De inkább csak ki kéne menni a boltba. De ott meg nem lehet normális főzni való kaját kapni. 

Nincsenek megjegyzések: