2015. február 17., kedd

tegnap meg voltam ilyen wellnes napon a családdal.
ahol volt egy nagy csúszdapark is, ahol két csúszdáról kell említést tennem
  • turbó csúszda: az elején egészen jól bírtam, nem lesz itt baj, nem is gyors, de amikor a víz annyira a pofámba csapott, hogy se levegőt nem kaptam, se látni nem láttam semmit, akkor azért egy kicsit befostam, amikor vége volt, nem tudtam hogy hova érkeztem, csukott szemmel ültem valahol, először azt vettem észre, hogy kapok levegőt, tehát nem víz alatt vagyok, na ennyire nem tudtam hogy mivan, aztán meg azt, hogy oké vége. többet inkább nem csúsztam
  • az anakonda: ott meg tényleg úgy éreztem magam, mintha egy lassan emésztő kígyó próbálna megküzdeni velem. csak csúsztam és csúsztam és még mindig csak csúsztam, aztán rájöttem, hogyan lehetek gyorsabb: tangásítás, ülő supermen póz miközben jurissic parkot dúdoltam, meg autóversenyző hangot adtam ki magamból

Nincsenek megjegyzések: