2015. március 24., kedd

amúgy jól vagyok

éjfélkor két szelet zsíroskenyér lilahagymával.
fák jú narancsbőr, fákjú feszesség, fák jú nőiesség*





*vajon mennyi ideig fog tartani, amíg elfelejtem a feszesség, nőiesség, sportosság hiány problémát, meg azt hogy sótlan vagyok, meg nem elég jó nő, meg nincsenek hosszú combjaim, meg hogy nem egyenes a hajam, és nem vagyok szájbakúrt röplabdás kurva, rövid pucsítós nadrágban, és alapvetően nem úgy nézek ki, mintha most loptak volna le az adidas plakátról tökéletes kockás hassal. rohadj meg hogy ez van bennem. és amúgy kurvára nem is akarok úgy kinézni, mert szerintem jól nézek ki, csak miért érzem magam mégis rosszul, hogy nem vagyok egyeneshajú tizennyolcéves 75C-s ribanc. ha most összeszedne valami kiskurvát, akkor az biztos dugna vele a penészes szuhanyzóban a gecifoltos széken vagy a hányástól bűzlő tanulóban. de én prűd voltam. na.

azt hiszem egy kicsit még mérges vagyok az exemre. a picsáért kellett ezt elérni nálam.

amúgy nem vagyok részeg meg semmi. csak valahogy előjött.

Nincsenek megjegyzések: