2015. április 24., péntek

fehér ruha, vállfafiú, mellek

Tegnap meg tök szépnek éreztem magam és ezért megvettem egy fehér ruhát, ami csodaszép, de jó eséllyel soha nem fogom felvenni, vagy minimum a görög tengerparton. Ahova idén nem annyira fogok eljutni. De hát annak a ruhának jönnie kellett velem.
Aztán tegnap éjszaka meg a vállfafiúval álmodtam. Valamiért tegnap benne volt egy kicsit a fejemben, bár szerintem lehet, hogy csak azért mert Karinapok van és jó eséllyel bemegyek majd a koliba. Ahol kis eséllyel de lehet ott lesz. Aztán nem tudom, lehet észre sem fogom venni, ha ott lesz.
Ja és bent hagytam a mosást véletlenül a mosógépben.

És tegnap vettem megint olyan melltartót, ami olyan mintha egész nap egy gyengéd szerető tartaná a puha kezeiben a mellem, és extraként még szép is lesz tőle az egész. Tudjátok, olyan kerek.
Most a melleim boldogok.

Nincsenek megjegyzések: