2015. május 4., hétfő

hétvégém

A hétvégén meg takarítottam, meg kivasaltam az összes ruhám, meg csempéket pucoltam, meg felmostam. Meg vettem magamnak ilyen pici lidl rózsákat, amiket szétszórtam a lakásban (vízben vannak, nem csak úgy feldobtam hogy essenek ahova éppen pottyannak), mert olyan szépek. Most kicsit olyan a lakás, mint egy crazy old cat lady lakása, csak a crazy old lady meg a macskák hiányoznak.
De kilátni az ablakon, az egyiken, a másikra nem volt erőm meg kedvem.
Meg egy órán keresztül simogattam a csempéket meg a zuhanykabinomat. Vízkőoldóval, nem őrültem meg.
És tegnap még hajat is festettem. Megint úgy nézett ki minden, mintha kinyírtam volna valakit.Viszont most szomorú vagyok, mert nem tud szépen vörösen csillogni a hajam, mert nem süt a nap.
Meg fodrásznál is voltam. Rövid lett a hajam.Mármint rövidebb mint akartam.

Meg majdnem megfulladtam pénteken a vodkanarancstól. Konkrétan nem kaptam levegőt és a lányok meg azt hitték csak integetek nekik. Nem jó vodka narancsot tüdőből felköhögni és nem jó amikor a vacsorád az orrodon keresztül távozik. De élek még.


szóval hasznos volt.
az előbb meg azt vettem észre, hogy a kardigánom lehet, hogy le van hányva. de amikor legutoljára hánytam, akkor nem ez volt rajtam. szóval szerintem ez nem az.

Nincsenek megjegyzések: