2015. június 1., hétfő

Doctor Who Symphonic Spectacular

Szóval voltam ugye Angliában, az ott tartózkodásomat pedig a még szeptemberben megvett koncertjegyek dátuma határozta meg.
Tehát vettem három, majd bővítettem még eggyel. És nagyon nagyon vártam. Mert hát érted Doctor Who zene egy csomó rajongóval Londonban, ahol biztos találok ginger doctor who rajongót és kiköltözök hozzá és boldogan élünk a sok csodaszép ginger doctorwhorajongógyerekeinkkel.
Nade nem is a ginger férjem a lényeg, az azóta amúgy is irrelevánssá vált.

Később az is kiderült, hogy a diplomaosztóm aznap lesz, mint a koncert. De. Kit érdekel? Megyek és kész, ilyen kis apróságokért, mint az elmúlt 19 évnyi tanulásom megünneplése és elismerése kit érdekel? Doctor Who és kész.

És aztán a koncert napján elnéztem a kezdési időpontot.
5
órával
5 ÓRÁVAL korábban kezdődött mint hittem. *

Két órával a koncert előtt jöttem erre rá, ami még jól is hangzik, de másfél órányira voltunk a helyszíntől.
Gyakorlatilag majdnem lekéstem életem koncertjét.
De végül odaértünk.

És volt libabőr, meg szörnyek mászkáltak, meg az ötödik doktor konferált, meg rajongók is voltak. Ginger is, de nem volt szép.

* Mellesleg erre tökéletes magyarázat, hogy két időpont is volt és én azt hittem, hogy a későbbire megyünk.

Nincsenek megjegyzések: