2015. június 22., hétfő

nekem jó

Közben egyébként az történt, hogy voltam orfűn, ami ugye azért vicces, mert ha valami nagyon távol áll tőlem, akkor az a magyar alternatív zene.
De hát igazából van az a meggyőző erő, amiért gondolkodás nélkül rávágom, hogy persze hogy megyek.
És különben meg jól éreztem magam, bár tény, hogy a koncertekre inkább úgy szeretek járni, ha ismerem a zenét és a szöveget, de legalább már nem húzódok a stílustól.

Egyébként meg facebook pozitív lett a kapcsim, amit sikerült egy kicsit bebaszott állapotban megcsinálnunk. Ami egyrészt nagyon furcsa volt, ott számolgattam, hogy mikor is volt vége az előzőnek, meg hogy nem lehet hát sokkal kevesebb, nem is 10 hónap, meg azért is furcsa volt, hogy mégiscsak furcsa érzés valóban mással együtt lenni, mint megszoktam vagy mi. Másrészt meg azért nyilván egy ideje már van ez, szóval csak egy kicsit volt furcsa. Azon kívül meg én szerintem életemben nem voltam még ennyire jól és csodásan, és tökéletesen. Aztán meg elmentünk egy esküvőre, ahol találkoztam a menyasszonnyal életemben először, de azért másfél hónap múlva együtt megyünk tandemugrani, és tök jól esett, hogy úgy köszöntött a gratulációknál, hogy végre találkoztunk, de jó.

Szóval nekem amúgy most tényleg kurvára undorítóan nagyon minden jó és boldog vagyok. Úgyhogy lehet nekem örülni, meg minden.
És emlékeztek azokra a kritériumokra, amiket így az elmúlt években elejtettem, hogy milyennek kéne lennie a csávómnak. Ne mindennek megfelel. Mindennek.

Nincsenek megjegyzések: