2015. augusztus 10., hétfő

Ugrottam

Na és akkor szombaton kiugrottam egy repülőből, ami 4000 méter magasan volt. Előtte úgy gondoltam, hogy ennél hülyébb ötletem még nem volt. Közben úgy, hogy jövök mé gegyszer, aztán meg, hogy életem egyik legjobb ötlete volt ez.
Alapvetően két dolog nyugtatott meg: amikor a tandempárom kijelentette, hogy amúgy katona, meg hogy most már unalmas az ugrás, mert tök biztonságos.
Lesz majd videó is, nem tudom mit tudnak majd kezdeni azzal, hogy az ernyőnyitás utáni 15 másodpercet végigkáromkodtam, a zuhanás részét meg végigvisítottam, és minden képen úgy nézek ki mint aki várja a repülő faszt a szájába.

De akkor a képek:

A teljesen őszinte mosoly, és tökéletesen meg voltam győződve, hogy nem halok meg.

Balaton felülről

Ugrunk, nem raktam múlik, ez a két másodperc volt a legrémisztőbb és legjobb, amikor már tudod, hogy nincs vissza, de mérhetetlenül király



Éppen nem visítok

Ezt a pólót nem igazán gondoltam át. Csöcs




Remeg a bőröm






A fejem :D



I have no idea what i'm doing




Ugyan nem ugyanakkora élmény, de azért mégiscsak jó érzés évtizednyi nyomorultság után azt hallani, hogy azért majd ne mocorogj nagyon, mert az ikrek nagyon fognak hullámozni. 

3 megjegyzés:

bemapoe írta...

Csöcs az tényleg van, de ezt az egészet a legjobb végig fapofával végigcsinálni.. legközelebb :D

Andi írta...

Eszembe se jutott, hogy a fényképekkel foglalkozzak. :)
utólag gondolkodtam rajta, hogy jobban is rendezhettem volna a számat, de hát nem a fotókért ugrottam :D

lightpost írta...

Örülök, hogy épségben leértél :)