2016. április 19., kedd

Na meg az volt még, hogy tegnap megnéztünk négy részt a magyar Konyhafőnökből. És meg kell, hogy mondjam, szerintem jó lett. Milliószor jobb, mint a Mesterszakács vagy mi a fene.
Aztán meg azt csináltuk, hogy amikor jött egy feladat, akkor megállítottuk és elmondtuk, hogy mi hogyan oldanánk meg.
Én a disznónyelvvel és a dagadóval bajban lettem volna.
De az nagy élmény volt, hogy amikor jött a polip, akkor egyrészt elmagyarázták a versenyzőknek, hogy hogyan kell megpucolni, másrészt, amikor kitaláltam, hogy én mit csinálnék, és utána rákerestem hasonló receptre, kiderült, hogy valójában létezik.
Pedig életemben nem főztem/sütöttem még polipot.
Két verzió is volt a fejemben, az egyik a mangós polip valami körettel (a köretet nem dolgoztam ki), és az egyik legjobb étel, ami készült szintén ilyen volt. A másik az gránátalmás saláta lett volna, grillezett polippal, és egészen hasonló létezik.
Szóval ez tök nagy élmény volt.

Amúgy kitaláltuk azt is, hogy fogunk csinálni Mistery Box challenget. Ez annyiból áll, hogy én összeállítok egy alapanyag listát, akár meglepő nem gyakran használt alapanyagokkal (pl. polip, hal, mangó) megveszem, és hazaviszem, és akkor ott helyben kell valamit főznie L-nek, ha nehéz alapanyagról van szó, akkor az elején nyilván engedélyezett az internet (meg akár lehet hogy közben is), vagy éppen fordítva és ő hoz nekem valamit és nekem kell megcsinálni.
Nekem az a célom, hogy ez csináljuk ilyen társasági eseményként, hogy megjönnek a barátok, nekiállok főzni és addig ők elvannak, aztán közösen megesszük, amit csináltam.

Hétvégét kellene erre találni, de hát majd valamikor csak sikerül.

Jah és a héten megyek lábászhoz is, és orrászhoz is. Van már időpontom, rengeteg pénzembe fog kerülni.
És tegnap voltam a nődokinál, és tök jó érzés volt valahol, hogy megvédett, kiállt értem (talán ez a jó megfogalmazás) és fél órát kiabált a laborral, hogy ilyen eredményeket nem küldünk ki. Az volt a papírra írva, hogy eredmény negatív, ismétlés javasolt. Aminek laikus szemmel 12 évad Grace klinika után semmi értelme, de legalább a dokinő sem látta semmi értelmét. Szóval ott még lesznek köreim.

Nincsenek megjegyzések: