2016. június 30., csütörtök

Shiny pony és a paradicsomok

Na amúgy meg az van, hogy megkaptam a melót.
Azt amire másodikként mentem el.
Igazából, ha jól értettem, amit a sorok között mondtak, nagyon nagyon örültek nekem, mint majom a farkának.
A fizum is olyan lesz, amire nem is gondoltam volna, hogy megkapom. Inkább az alsó határon gondoltam, hogy találok melót, de nem, ha maradok egy évig, akkor annyit fogok keresni, mint L. Ami nekem szinte felfoghatatlan mennyiségű pénz.

Amúgy éppen mostanra kezdtem el nagyon érezni, hogy ejj hát mégiscsak otthon maradt minden és mindenki. Nem mondom, hogy kétségbe vagyok esve, de igazából, na. Szóval fura ez. Főleg hogy amíg nem kezdek el dolgozni az egyetlen ember, akivel beszélek az L. Kicsit remete vagyok most, és nem aggódok, szerintem melóban fogok találni majd egy csomó embert. A HR-es interjún pl. a HR-es csajjal csak a paradicsomokról 10 percet beszélgettem.

A paradicsomokról.
Igen. Shiny pony és a paradicsomok.*

Hétfőn kezdek dolgozni, addig csak remeteként meghúzom magam a lakásban. Mert odakint nagyon meleg van. Amúgy nem teljesen értem magam, hogy miért nem fedezem fel a várost(okat). Igazából tényleg nagyon meleg van, és nem adja, hogy folyton törölgetnem kell a bajuszomat. Értitek. Eddig soha semmi bajom nem volt a kis pihékkel a szám felett. Most meg izzad mint valami hónaalj. Meg valamiért ott hamarabb barnulok/sőtétett a bőröm/sok a szeplőm, de olyan közepes távolságról ha nem koncentrálsz, mintha bajszom lenne. Szóval van egy izzadó bajszom. Most ki kéne gyantáztatnom?

*Ha valaha lesz egy zenekarom, akkor ez lesz a neve.

1 megjegyzés:

Pali írta...

grat a melóhoz! :)