2016. október 5., szerda

hát

Különben arra jutottam, hogy lehet hogy depressziós vagyok. Semmi komoly, meg ilyesmi, de ahogy egyre jobban nézem a tüneteimet, egyre jobban hasonlít rá.
Nem érzem magam depressziósnak, nem vagyok boldogtalan.

Egyszerűen csak a következők vannak:
  • Rosszul alszom, sokszor felébredek ebből következően napközben iszonyatosan fáradt vagyok
  • Úgy érzem, hogy rosszul csinálom a munkám, sikertelennek érzem magam  
  • Egyáltalán nem élvezem a munkám, nem borzasztó, sokszor még izgalmas is, egyszerűen csak nem villanyoz fel, nem érdekel, nem élvezem
  • Nagyon sokszor, egyre többször nem élvezem a kajákat, nincs étvágyam se (hál istennek ez még inkább kevesebbszer van)
  • Semmihez sincs kedvem, csak olvasni, aludni, senki ne szóljon hozzám, ne akarjon tőlem semmit
  • Semmi nem villanyoz fel, mindent leszarok
  • A testem valami iszonyat módon fáj (tudom mozogni kéne), olyan mintha minden éjszaka valaki megvert volna, vagy egész éjszaka edzettem volna
  • Egyszerűen érdektelen vagyok szinte minden iránt
Jelenleg egyetlen dolgot élvezek igazán, ha olvashatok.

Emellett meg nyilván továbbra is végtelenül szerelmes vagyok és az olvasáson kívül az egyetlen örömforrásom az hogy milyen jó nekem.

Szóval ez van. De van tervem is:
  • Futni kezdek
  • Odafigyelek az étrendemre
  • Mindent beleadok a melóba
Szóval lehet amúgy, hogy ez tökre nem depresszió, csak sok véletlen dolog összefüggése.

Nincsenek megjegyzések: