2016. október 17., hétfő

vissza vagyok

Amúgy tudjátok, hogy milyen borzasztó nehéz férfi Mardekáros pólót szállíttatni Máltára, ami még jól is néz ki?
Vagy Harry Potter társasjátékot Európába. Készült egy nagyon jónak tűnű társasjáték, de hát 100 dollár lenne megvenni és ideszállítattni. Várok még, hátha valamikor lemegy mondjuk karácsony elejére olcsóbbra az ára.

Különben meg az van, hogy jobban vagyok. Nem tudom mi történt. Vagy az hogy feldolgoztam, hogy van bajom, és elegem lett belőle, vagy az hogy kaptam egy nagy-nagy projektet melóban, vagy nem tudom, de valami felrázott.

Ettől függetlenül még mindig érzem, hogy van valami bajom fizikailag, gyenge vagyok, keveset tudok rendesen aludni (rossz lepedő, szúnyogok, világító lámpa, visító gyerek), meg is fáztam, tele vagyok pattanással, a szám is kifakadt, a gyomrom se jó (a beleim..). Szóval van itt baj, most megpróbálok odafigyelni, hogy mit eszek, meg mennyit, meg ilyenek (majd egyszer télen, megiszok egy egész pohár tejet és megnézem, hogy mit reagál rá a szervezetem, hátha kiderül hogy nem szereti a testem a tejet).

Meg az is van, hogy szerdán már Lisszabonban leszek. El nem tudom mondani, hogy mennyire örülök neki. 

Ja és csütörtökön úgy jöttem el melóból, hogy volt egy kis vitám (igazából kicsit magamban, de elküldtem egy levelet, amire azt vártam, hogy vita lesz belőle), és pénteken meg megbetegedtem, szóval azt vártam, hogy legalább egy sértődött e-mail fog várni ma reggel. De helyette, csak egy 'óó így már világosabb' választ kaptam, meg főnökömtől egy olyat, hogy "Good answer". Szóval lehet, hogy mégse vagyok olyan béna.

Nincsenek megjegyzések: