2013. július 31., szerda

Szóval a napom.

egész jól indul, ittam reggel kávét, volt kajám ebédre, aztán elmentem TAJ kártyát csináltatni, ugye, előző poszt, azért hogy azt a szájbakúrt fogamzásgátlót a TAJ hiánya miatt azért még ki tudjam váltani. de legalább felíratni.
tisztában vagyok vele, hogy időpontot kell kérni, de azért kicsit nehezen fér bele a fejembe, hogyha egyszer odatelefonálok, hogy tudnak-e fogadni akkor is ha nincs időpontom, ha már egyszer szeretnék tudatosan védekezni, ha már egyszer nem kúrok orrba szájba mindenfelé, ha már egyszer tisztességes állampolgár vagyok, akkor faszomért nem lehet velem úgy beszélni, mintha ember lennék és legalább egy kicsit segíteni abban, hogy ne kelljen két hónapon keresztül kurvára a kevésbé biztonságos módszerrel védekeznem.

nem szoktam a rendszert szidni, de azért most bazdmeg. ennyit arról hogyan legyünk emberségesek. tudtam én, hogy a szent apámfaszára átnevezés után hazaküldenek fogamzásgátló helyett egy prospektussal, hogy a családalapítás mennyre fontos.
mégcsak nem is a rendszerrel van bajom amúgy, hanem a kibaszott lekezeléssel, valószínűleg nagyobb a végzettségem annál a ribanc kurvánál már most, és igaz hogy nem ültem 30 évet egy kikúrt ablak mögött tehát még fiatalabb is vagyok nála és boldog párkapcsolatom van, amit róla nem lehet elmondani, de engem ne kezeljen már így egy pult mögül valaki. nem szoktam erre verni a mellem, de ok nélkül senki ne bánjon velem így amikor kiszolgáltatottan segítségért megyek valahova. ahol azt is ígérték az előzetes telefonos egyeztetés alapján hogy megkapom.

aztán fél órán keresztül bőgtem a rendelő előtt, hívtam nővéremet, anyámat, minden bajom volt, a rohadt hormonok meg a megalázás, meg hogy gyenge vagyok, és hagyom magam ilyenen felzaklatni. a végén már azon bőgtem hogy bőgök.

Nincsenek megjegyzések: