2013. július 31., szerda

A rendelős kálváriám után meg úgy döntöttem, hogy a leghatásosabb módon nyugtatom meg magam, vásárolok. De minden ruhában úgy éreztem magam, mint egy várandós kövér senki, véletlenül sem csinosnak, majd tetszenék bennük a fiúnak. Szóval a sokadik bolt után hagytam a faszba azt is, és kihasználtam az utolsó adumat, amivel lenyugszom.
Elmentem moziba, ahol kiválasztottam azt a filmet, ami ilyenkor használ. Hugh Jackman túledzett felsőteste, miközben fát vagy embereket aprít X-menként, meg a nagy orra, meg najó, az hogy "X-ment" nézek majdnem olyan győző erő volt a választásnál mint Hugh Jackman.

azt már nem vettem számításba, hogy egy ez szuperhősös marvel film, amire lányok csak elvétve találnak be, akkor is a pasijuk rángatja el őket. na így sikerült beülnöm három-három fiú közé a kis kólámmal kukoricámmal.

a film meg pont annyira volt agyament és szórakoztató amennyire kellett nekem. egyedül voltam, kikapcsoltam a világot és még most sincs nagyon kedvem visszakapcsolni.

a lábam pedig még mindig fáj.

ja és bocs a sok káromkodásért

Nincsenek megjegyzések: