2013. július 29., hétfő

tanultam

Nagyon élvezem, hogy az agyam most annyira fel tudott szabadulni, hogy képes új hasznos információkat eltárolni. Hogy tudok olyan könyvet olvasni, ami nem szórakoztató irodalom.

Most elolvastam az Az agy című könyvet, ami egy neurobiológiai-pszichológiai könyv, hogy tulajdonképpen hogyan működik az agyunk, nagyvonalakban. Sőt a hogyant megtanultam gimiben, inkább a tényleges érdekes működésről volt szó, hogyan érzékeljük saját magunkat, hogyan lehetséges a fantomvégtag érzékelése, miért lehetséges, hogy valaki ne ismeri fel a gyümölcsöket, zöldségeket egy baleset után, hogyan hat az oxigénhiány a hegymászókra, miért csaphatjuk be magunkat és másokat. És mindezt az agyi működésre visszavezetve részletesen leírva melyik lebenyben, melyik agyi területen történnek a dolgok.

Imádtam, hogy értem és hogy újat tanulok.

Nincsenek megjegyzések: