2013. július 23., kedd

Tegnap amúgy elmentem hajfestéket venni, ebből az lett hogy vettem körömlakkot, szemtust, parfümöt, rövidnadrágot, órát.
A parfümöt egy fél órán keresztül választgattam, aztán döntöttem, hogy ez lesz. Mászkáltam a boltban még egy kicsit, visszamentem, hogy na biztos ez lesz az? Megint eldöntöttem, hogy igen, aztán beálltam a sorba és már kipakolásnál vettem észre, hogy kétszer sikerült végleg döntenem, kétszer raktam be a parfümöt.
Majd nem bírtam megállni hogy ne menjek be minden boltba ahol leárazások voltak. Cuki kis hálóruha, szexi király egyberuha, csodás rövidnardág, ing, szoknya, hosszú ruha, és a cipők. Már vagy 10 perce voltam a cipőboltban amikor észrevettem, hogy úgy rohangálok mint egy kisgyerek a játékboltban, megsimogatom a cipőket és beszélek hozzájuk. Akkor gyorsan kimentem onnan.

Az órát meg amit vettem, hazafelé valahogy azt hiszem összetörtem, szóval van egy törött órám. Mégsem lesz még ezen a héten még ilyen órám:

Nincsenek megjegyzések: