2014. október 19., vasárnap

És mára egy utolsó gondolat.

Elég volt. Felszabadultam valamilyen szinten. Lehetnek ismét álmaim, sajátok. És elég erős vagyok hozzá, hogy ezeket megvalósítsam. Nem fogok ebben a kis budapesti barlangban megöregedni és elsüllyedni.
Okos vagyok, tehetséges és kitartó. Jó vagyok. Vicces vagyok. Szeretem élvezni az életet. Fiatal vagyok. És mindig is tudtam mit akarok csinálni és hol akarok dolgozni, csak a körülöttem levők nem hittek bennem. Hát én sem magamban.
Hát helló.

I have a dream

Sokat kell még hozzá dolgoznom, francia nyelvet meg kell tanulnom, szükségem van még egy diplomára, amihez és ami után a gyakornoki fizetés mellé még sok sok megtakarításra van szükségem.

De így 7 év után az álmom még mindig ugyanaz, mint gyerekfejjel. Most már nem mondok le róla. Mert tudom, hogy képes vagyok rá.

Nincsenek megjegyzések: