2015. január 27., kedd

kétségbeestem

a szervezetem szeretne kitagadni, érzem minden porcikájában utál, csak szart, vagy mesterséges szart ettem mostanában, mondjuk ízek voltak bennük
az időm nagy részét törökülésben töltöm, amitől szerintem lassan trombózisom lesz
érzem ahogy minden sejtem megpróbál engem kiűzni magából
és ha minden igaz, akkor holnap estére, csütörtök reggelre fog beindulni a női áldás, tehát mehetek záróvizsgázni begyógyszerezve, mert a mostani stresszfaktoromból kiindulva szerintem ki fogok szédülni a görcsöléstől a padból
a szakdolgozat védésem 10 perc helyett félóra, amit nem tudok hogyan lehetne rövidíteni, már azzal elmegy 10 perc, hogy mit csináltam (összehasonlítottam, megnéztem, kiemeltem), de hogy ezeknek az eredménye mit lett, na az már nem.
én szívesen beszélek nekik fél órát, sőt bárkinek boldogan az egész témáról, de 10 percbe sűríteni ezt kegyetlenség, tiszteletlenség a témával kapcsolatban

ja és mostmár nagyon úgy érzem, hogy nem kellett volna szombat óta az a két évad arrow, de hát szép volt az az istenadta robin hood, rita amikor bejönnek a szépfiúk, de ő most pont olyan volt

Nincsenek megjegyzések: