2015. február 12., csütörtök

És most találtam ezt a zenét:



Aminek nem a szövege a lényege. Hanem a hangulat, amit a zene része átad. Persze a szöveg is jó. De hogy nekem most ez a dallamvilág nagyon jól esik. Kicsit még kiabál, hogy elég volt, rohadj meg, fáj, de inkább mutat előre.
Halljátok ott 2:16-tól, ahogy megyek és dúdolok? És 2:32-től, hogy egy pohár vörösborral a kezemben leülök a kanapéra olvasni, egy hasznos és tartalmas nap után. Vagy ahogy elmegyek futni és kifekszem a hősök terére és magamba szívom az Andrássy lélegzetét és a szemembe süt a nap, és már nem akarom kiüvölteni magamból, hogy elég volt. Mert már megtettem. Persze még egy kicsit kiabál az exfiú, meg a vállfafiú, meg az elmúlt fél évem minden hibája. De csak kicsit.
Valami ilyesmi.

1 megjegyzés:

Pipacs írta...

pont tegnap este néztem végig egy koncert videójukat.. hallgasd a többi számukat is, én is így vagyok vele, egy-kettőnek a szövege is jelent nekem valamit, de a legtöbbnél nem az a lényeg, hanem a hangulat.. amit nagyon jól leírtál :)