2015. február 24., kedd

jelenetek a fürdőszobámból és egy hajfestés kálváriája

egyrészt az a baj vele, hogy a felétől kezdve úgy gúvad a szemem a tükörbe, hogy szó szerint fáj, próbáljatok csak meg mondjuk két percig annyira jobbra nézni, amennyire csak tudtok. másrészt a kezem is elfáradt fél óra fejem fölé tartás után.
aztán amikor elkezdtem kinyomni a rózsaszín festéket a tubusból rendesen beparáztam. majd amikor sötét lila lett a vége felé még jobban.
aztán izomláz lesz a seggemben, annyit térdeltem a zuhanytálca felett, ami úgy nézett ki, mintha elvágtam volna a nyakam és habosat véreztem volna. ha képek készültek volna, simán el lehetne ítélni emberölésért.
és a legjobb az egészben, hogy semmi különbség nem látszik, csak annyi, hogy most meg van mosva. meg egyenesre szárítva.
a szín egyébként eredetileg vagy 5 hónapja volt csokibarna, a többi a természetes unalmas barna volt, most pedig chilis csoki lett belőle.


*

ja és vettem új tusfürdőt, amit most le is amortizáltam, szépen levágódott vagy másfél méter magasból, cserébe kókuszos illatú és amikor zuhanyzom, akkor olyan mintha éppen a kókusztekercshez csinálnám a kókuszos tölteléket, konkrétan kókuszos-margarinos-tejszínt is kenegethetnék magamra, pont ilyen illata lenne. aztán arra gondoltam, hogy de szívesen lennék a pasim, hogy amikor kijövök a zuhanyból finom kókuszos illatom lenne és az biztos tök jó lenne, mindenesetre lenne, akinek csinálhatok steaket, meg megszereli a kanapém és nem fél a fúrótól** vagy a ragasztópisztolytól. 


*a képről csak annyit, hogy nincs csávóm, és gecisok időm van semmit csinálni, jah meg nyilván a középsőre rá van téve kurvasok layer, hogy úgy nézzen ki mintha a chili látszana

** ezt is hozzá kell adni a listához, egyre hosszabb lesz, olvasson, egyen húst és ne féljen a ragasztópisztolytól. munkamegosztás kérem, (csak munka, a steakemből nem adok, egye a sajátját, annyira még nem szeretem)***
***nyilván most a nemlétező csávómról beszélek. mondjuk ha már volt nemlétező kapcsolatom, akkor tulajdonképpen volt már nem létező csávóm is.

na is a mese vége mára. jobb ha most alszom.


Nincsenek megjegyzések: