2015. március 4., szerda

Chappie

Most meg elmentem megnézni a Chappiet.
Nekem nagyon tetszett.
A film első felében ilyen, jaj egyem meg de cuki robot, jaj hát az érzések, meg szegény, milyen kegyetlen világ.
Aztán egyszer csak így jött egy váltás és baszki, ez egy kicsit másik film mint amit eddig néztem, és egyetlen perc alatt megerőszakolja a lelked. De nem ilyen american horror storysan, hanem csak hogy te azt hiszed ez a film valamilyen lesz és akkor hirtelen kapsz egy nagy pofont és csak néztem leesett állal, hogy miafasz történik.
De ezen felül nekem nagyon tetszett. Nem találta fel a spanyol viaszt, nem volt szerintem különösebben eredeti sem a mondanivaló, eseményvezetés, kiszámítható volt, hogy ki a gonosz, miért gonosz, hogy lesz gonosz, nagyjából mit fog csinálni. De szerintem a rendezés, az hogy délafrikában játszódott és a Die Antwoord zenekar tagjai voltak a "jók" nagyon királyul állt össze.
Szóval én élveztem.

És akkor, ha már volt róluk szó:


Nincsenek megjegyzések: