2015. október 16., péntek

lófasz és még a nap sem süt

amúgy tegnap eléggé elkeseredtem.
melóban elértem egy olyan részhez, amiről annyira keveset tudok, hogy még kérdezni sem tudok rendesen.
meg tökre azt érzem, hogy szarul csinálom a dolgokat, és amúgy se értem semmit az informatikához, és tök hiteltelen vagyok, és amúgy is szarul csinálok mindent.
egyrészt akkor ez az egész tökre megkérdőjelezi, hogy mi a faszt csináltam az elmúlt három évemmel, ahelyett, hogy tanácsadásos munkával próbálkoztam volna, vagy a pénzüggyel, vállaltértékeléssel, afrikai gazdasági lemaradással, a NATO-nál lettem volna gyakornok, vagy az ENSZ-nél, vagy bármelyik segélyszervezetnél, vagy elmentem volna PHD képzésre, többet tanultam volna, és mi a faszt fogok csinálni a jövőmben, sehova nem fognak felvenni, semmihez nem értek. de még csak a projektvezetési módszertanokhoz sem értek semennyire.

ennek két eredménye volt, nagyon erősen elgondolkodtam, hogy megpróbálom megint ezt a McKinsey Women programot a másik hogy már 28%-osan tudom a HTML és a CSS alapjai tanfolyamot az egyik netes programming for dummies oldalon.

Nincsenek megjegyzések: