2015. november 10., kedd

nemtudom

Az van amúgy, hogy annak ellenére, hogy mennyire király az életem, gecire nem érzem magam inspirálva.
Gyakorlatilag reggel már felkelni sincs kedvem.

Aztán nem tudom ez mitől van. Mert amúgy meg szerintem én még életemben nem voltam ennyire boldog. Nem úgy hogy jaj, ott voltam a Doctor Who kocerten, meg jaj megkaptam a nemtudom mit boldog. Hanem az a fajta, hogy ilyen mélyről jövően, általánosságban vagyok boldog.

Aztán persze meg ott van a kialakult bizalomhiányom, amit próbálok tudatosan kezelni, de őszintén még mindig potyognak a szekrényből elő azok a kurvacsontvázak, ahol csontig maróan belém égtek dolgok, nem mondjuk hogy szerelmes vagyok, mert akkor megijed és fél év múlva elhagy a gecibe, nem panaszkodok, mert akkor meg úgy értékeli majd hogy nem vagyok elég lelkes. Amit mind mind az előző kapcsimból hozok, és nagyon nehéz félretenni, hogy de az most nem az a kapcsi.

Szóval eléggé ilyen elbaszott ez a dolog.

Nincsenek megjegyzések: