2015. november 20., péntek

Én nem tudom, hogy mit gondolnak a ruhagyártók, de amiket most lehet kapni valami förtelmesek. Olyan anyagból készülnek, hogy én azt csak kínzásra használnám. És úgy néznek ki, mintha magamra húztam volna a) nagymamám függönyét b)leszedtem volna a kárpitot a kanapéról c)egy krumplis zsákot magamra húztam volna.
Nem olyan nagy kérés szerintem jó anyagból egy ízléses ruhát szerezni. Ruha, egyberészes, amiben látszik a derekam, de nem annyira feszülős, mintha épp a testem árulnám (hát hogy lehet úgy dolgozni menni normálisan) cserébe nem is egy nagy lebernyeg, nem ujjatlan, könyörgöm mindjárt tél, nem viszketős kötött szar, nincsenek rajta flitterek, gyöngyök, strasszok (nem bálba készülök), nincsenek rajta logó szálak (nem vagyok indián, se hippi, se vadnyugati harcos).
Én tényleg nem értem. A minták meg aztán: lehet indián, indiai, hippi, kurva meg tündérke.

Bahh

Nincsenek megjegyzések: