2015. november 10., kedd

Tegnap meg hat órán keresztül daraboltam fel és főztem egy kacsát. Narancsos kacsa volt a combjából. A zsíros bőrből tepertő, a májból konfitált máj, a farhátból szívből zuzából alaplé, a nyakat eltettem későbbre alapléhez, leveshez,  a melleket is eltettem későbbre.

Na a narancsos kacsa nem lett jó. Cserébe a tepertő. Ahmmm.. nyamm.

Holnap meg megyek Foo Fightersre. Otthon ne hagyjam a jegyeket. Le ne késsük az előadást.

Meg vettem Hans Zimmerre is jegyeket.
Meg csinálok kis karácsonyi sütisütést a Hímzőkörrel.
Meg csinálni akarok karácsonyozást a sok emberrel akik fontosak.
Meg csinálni akarok karácsonyozást a régi gólya csapattársaimmal.
Meg csinálni akarok karácsonyozást azokkal, akikkel tavaly is.
Nincs is már ennyi szabad hétvége karácsonyig. :D

Nincsenek megjegyzések: