2016. január 18., hétfő

Síeltem

Tegnap pedig életemben először síeltem.
Két dolgot akartam kideríteni:
1. Meg fogok-e a hidegallergiámmal pusztulni az egy hetes síelésen.
2. Abból fog-e állni az egy hét, hogy a bébipályán esek kelek.

1. Semmi bajom nem volt a hideggel, egészen addig, amíg haza nem értünk. Ezzel nem lesz gond.
2. Síelés közben nem is estem el. Csak a sífelvonóról estem ki oldalra mint egy fa, mert elbambultam. Meg az árokba borultam be, mert előttem bénáztak én meg nem tudtam megállni. Meg nekimentem L-nek. Erről felvétel is van. De itt látszik, hogy csak kicsit megyek úgy mint egy beszart kacsa. Szóval van remény, szerintem.


Úgyhogy alapvetően élveztem a dolgot, most azonnal megint síelni akarok. 
Ja igen, és ma annyira fáj mindenem, hogy mozogni is alig bírok. 

Nincsenek megjegyzések: