2016. február 29., hétfő

na már

amúgy kicsit kezdem unni, hogy meg kell magyaráznom, hogy miért nem akarok inni alkoholt. úgyértem sokat.
1. nem kívánja a szervezetem
2. kétszer igen nyugtalanító körülmények mellett hánytam (egyszer túl sokat ittam (de nem annyit), de másnap háromszor hánytam, máskor meg három sörtől kellett kiadnom magamból a finom lazacot, de úgy hogy aludtam és fel kellett kelnem annyira rosszul voltam) - biztos gyomorfekélyem van
3. a fasz akar másnapos lenni
4. érzem, ahogy csúnyát tesz a szervezetemmel

és nem, nem terhes vagyok bassza meg. de tényleg meg kell részletesen indokolnom, hogy miért nem akarok töményet inni?

mondjam azt hogy tisztító kúrát tartok? antibiotikumot szedek? miért nem elég annyi, hogy nem szeretnék, nem kívánom.

na.

2 megjegyzés:

bemapoe írta...

ha velem ez előfordul, akkor buzi vagyok, szóval nyilván te is, mondd ezt

lightpost írta...

^ ott a pont!
amúgy kitartónak kell lenni. egy ideig még hőbörögnek, de előbb-utóbb megunják. cserébe sokkal olcsóbbak lesznek a kocsmázós esték. (az így megmaradt pénzt pedig lehet értelmes dolgokra költeni, például sokkal jobban tud esni egy jó gyros hazafelé, mint egy utolsó kör pálinka indulás előtt. annak eleve mi értelme.)