2016. március 29., kedd

öööö

Megvettem a sütőmet. Dárgább volt mint indokolt lett volna, tekintve, hogy reményeim szerint a lakásból hónapok kérdése (1-2) és kiköltözöm. De nembaj, van rá három év garanciám, szóval még ha albérletben is lesz, akkor sem nagyon lesz vele gond (vagyis de szívás, de hát istenem).
Viszont addig örülök, és a tisztes neve: Madam de Pompadour.

Meg összeírtam, hogy hány orvoshoz kéne elmennem (hat). Nem örülök neki. Egyrészt drága lesz, mert államira szerintem nem megyek többet (például gerincológushoz, hogy hallgathassam egy szál melltartóban, hogy a dokinak is fejlesztőnek kellett volna lennie, akkor dolgozhatna ilyen csinos lányokkal (WTF, ez csak később jutott el az agyamig), meg hogy tanultam volna meg járni, meg állni rendesen akkor nem fája a hátam, meg a lábam, meg amúgy se főzzek meg takarítsak 6 órát, nem ez a munkám, akkor meg mit aggódok, hogy ennyi munka után nem bírok a farokcsontom miatt felállni... és akkor menjek vissza ehhez még a térdemmel)

Merthogy a síelésnél megsérült a térdem, reméltem, hogy csak valami húzódás, de csak nem múlik és fáj a térdem, ha kinyújtom, ha behajlítom, ha behajlítás után kinyújtom, ha kinyújtás után megpróbálom behajlítani.

Másrészt meg tök szar hogy egy merő roncs vagyok.

Az orrászhoz is mennem kell, mert szerintem emiatt fáj a fejem is egyre többet (nyilván öndiagnosztika, de elképzelem, ahogy az orrom, meg az mellékorjáratok tele vannak ezzel a nyálkás izével, aztán nem tud szellőzni az agyam, vagy valami ilyesmi. biztos meg kellett volna tanulnom orrot fújni (mondjuk az megkaptam már, hogy levegőt venni kellett volna megtanulnom).

Meg hétvégén megtudtam a nagymamámtól két dolgot.
Az egyik hogy van valami pap: Akárki atya, akinek stigmái vannak (a kezén meg a lábán is) és gondolom emiatt ő közel áll Istenhez, és megjósolta ez az Akárki atya 10 éve, hogy Európában lesz egy hosszú 17 éves háború és egy magyar politikus fogja megmenteni Európát. Értjük.

A másik, hogy a Föld egy büntetőbolygó (!!!), amire azért küldik a többi bolygóról a lelkeket, hogy vezekeljenek, mert előző életükben (!) rosszat tettek, és ha már eleget szenvedtek, akkor utána majd engedik elhagyni a földet.

Na mondom zsír. Később gondoltam bele, hogy ha már hisz a lélekvándorlásban (amivel amúgy semmi bajom, szerintem az egyik legpozitívabb spirituálisabb vonal, meg kényelmes is), akkor miért pont ezt az ágat választotta. Még gyűjtöm az érveket, hasonlatokat, hogy mi lenne ha esetleg nem így gondolná. (abba most nem mennék bele, hogy ez mennyire végtelenül káros). Remélem nem azzal fogja megmagyarázni, hogy ezt miből veszi, hogy beszélt Istenkével, vagy a küldő bolygójával, hogy már csak pár évet kell szenvednie aztán hazamehet. Mert azzal nem tudok érvelni.

Szóval amúgy azon kívül, hogy szinte mindig fáj valamim, minden fasza. Csak valamiért most kicsit haragszom a világra. (Biztos kinyírtam egy egész fajt előző életemben, ugye és most kapom a megérdemelt büntetést, vagy nem tudom.)

1 megjegyzés:

Pali írta...

Büntetőbolygó:
https://www.youtube.com/watch?v=3iTM7jZAN3I