2016. június 10., péntek

Meló 1.

Na megvolt az első állásinterjúm is.
Igazából szerintem nem ment rosszul. Az alapján amit láttam nagyon nagyon szeretnék bekerülni a céghez. Csak remélem, hogy nem sokan jelentkeztek és a néha nehézkes angolom nem tántorította el őket attól, hogy behívjanak második körre.
Kis cég, Máltai, 15-25 alkalmazottal, de ahogy néztem igényes honlapokat csinálnak, szóval jó lenne ott dolgozni, tanulni tőlük. És nekem teljesen jó lenne, hogy nem multinál helyezkedem el.
Viszont szinte alig izgultam, bementem köszöntem, beszéltem, néha hülyéskedtem is azt hiszem. A végén szóba jött, hogy keresek-e máshol, mondtam hogy igen, de ez volt az első, szóval kicsit izgultam, akkor mondta, hogy ne aggódjak teljesen jó volt az interjú. A munkakör amúgy tökéletes másolata annak, amit eddig csináltam.

A falon ki volt írva: hogy get shit done.


Nincsenek megjegyzések: