2016. június 5., vasárnap

Ma indulok

Na ezt elfelejtettem ki is posztolni.
Íme.

Nehéz pár héten vagyok túl.
A héten még volt rá példa, hogy rámjött a pánikolás. Hogy úristen, mivan ha teljesen rossz döntést hoztam, úristen mivan ha nem találok munkát, ha ezzel most visszadobtam magam éveket a munkaerőpiacon, úristen mivan ha mégsem fogunk jól kijönni, ha együtt lakunk. Aztán szépen leszálltam a villamosról és mentem tovább. Mostmár nincs visszaút. Mostmár megyek és kész. És ott majd megoldom.

 A lakás kiadás megoldódott. Ezzel már nyugodtabb vagyok.
Munkám még mindig nincs. Majd lesz.
Szeretjük egymást.

Arra jutottam, hogy nem vagyok a hosszú búcsúzkodások híve. Viszont azt vettem észre, hogy a fontos embereknek úgy köszönök el, hogy vigyázzatok magatokra. És ezt nagyon nagyon komolyan gondolom. Amikor először úgy igazán elsírtam magam otthon, akkor is annyi volt a bajom, hogy most akkor mostantól az lesz hogy hazaugrom pár napra, és ennyi lesz a családom. Aztán persze arra jutottam, hogy dehát amúgy is ennyit szoktam csinálni. Csak vigyázzanak magukra nagyon, mert amikor, ha egyszer hazajövök, akkor azt akarom, hogy itt legyenek.

Tegnap pedig elbúcsúztam a várostól is. K-val üldögéltünk a teraszán, amiről ráláttam a Parlamentre, Bazilikára, gellérthegyre mindenre, és iszogattuk a bort. Aztán amikor elindultam haza, akkor képtelen voltam felszállni a villamosra, így a Mechvárt ligettől elgyalogoltam a Lánchíd pesti hídfőéig. Esett kicsit, de ki nem szarta le. Megálltam megnézni a parlamentet, az erzsébet hidat, a várt. Ez az én szeretett városom. Szeretnék visszajönni majd. És az a két óra az enyém és a városomé volt. És ezt megérdemeltem. És közben azon is gondolkodtam, hogy rendben leszek. Mert én mindig rendben leszek. Akármi történik.

Málta, most te meg én jövünk. 

Nincsenek megjegyzések: