2016. szeptember 13., kedd

Na azért vannak itt vicces dolgok is.

Két egészen határozott élményem volt most hirtelen.

Az egyik ehhez köthető:
Kimentünk grillezni erre a helyre, ahol megjelent egy csapat tinédzser és elkezdtek bulizni. 

Grilleztünk is, csak elfelejtettünk begyújtó akármit venni. 

Meg egy kis tequila ugye.
És akkor az volt, hogy tequiláztunk, grilleztünk mezítláb a tengerparton és megszólalt a Summer of '69, amiről azt kell tudni, hogy végtelenül felszabadult tudok lenni. És akkor elszaladtam ugrálni a partra a zenére és jött velem L. és kicsit bebaszcsizva ugráltunk a Summer of '69-ra.
Tessék:

A másik pedig ezekhez köthető:
Festa
Szóval aznap ettünk egy étteremben halat, meg utána este az előző napi grillezés maradékából. De szóval azt történt, hogy először egy gyorsétterem egyetlen koszos vécéjében fostam egy elég erőset, aztán azt hittem jobb, de a festa közeléből inkább visszarohantam egy étteremnek hitt, de valójában közösségi helység rokkant vécéjébe kiadni a maradékot. 
A gyorsétteremmel az volt a baj, hogy túl sokan voltak, rányitottam egy pisilő bácsira (valójában szégyellem, de volt mögötte egy ajtó, én semmit nem láttam, csak reméltem, hogy ott egy másik vécé van, szóval megnéztem azt is, de végül csak egy raktárszerű volt), de szerintem amikor kijött, akkor látta a zöld arcomon, hogy nem volt választásom. 
A közösségi helységnél meg az volt a baj, hogy ugyan egyre többen néznek máltainak, de rokkant falusi máltainak még fosásra kész zöld fejjel sem nézek ki. Mindegy inkább álltam ott a sorban, mint, hogy összefossam magam. Szóval valami elrontotta a gyomrom. 
De amúgy ez még egy egészen vicces dolog a festáról. Ez a vége volt. 
Amúgy a templom négyszázadik évfordulóját ünnepelték. 
Bazinagy adag tüzijáték

Kary Perry: Fireworks



Nincsenek megjegyzések: