2016. szeptember 9., péntek

Kiskert, kártyázás, fűszerek

Egyébként meg az a helyzet, hogy még mindig elég király itt nekem.

Tegnap csináltam fűszerkertecskét.
Az a helyzet, hogy gőzöm sincs, hogy mit csinálok. Már jó párszor ültettem át növényeket, mindig nagyon óvatos vagyok, de mindig megsínylik az átültetést.
Egy kis bazsalikomunk volt már, ott 10 tőből 5 megpusztult, amik túl gyengék voltak és túl közel egymáshoz. Most megint vettünk, két bokban volt a bazsalikom, azt gyanítom, hogy összesen két tő fog megmaradni. De majd meglátjuk. A hagyma szerintem biztos hogy ki fog rohadni. Nekem eddig mindig kirohadt. Bár nem volt erkélyem, ahova kitehettem volna. Meg átültetni se ültettem még át hagymát soha.


A rozmaring szerintem teljesen jól ellesz. Csak félek, hogy nem jó földet használtam. Túl sok tápanyag lesz benne. De majd keveset locsolom. Állítólag keveset kell locsolni. 


Meg szórtam földre egy kis rukkola magot, meg arra egy kis földet. Hátha kinő. Jó lenne, ha lenne rukkolám állandóan.

Aztán tegnap este meg elmentünk egy bárba kártyázni a lányokkal meg L-lel. És nagyon jó volt. Örülök. Az egyik lány, Tina egy nyers, hangos lány, aki imádja a Doctor Whot és a Supernaturalt. A másik lány meg egy csendes, végtelenül ártatlan lány, Steff.
Úgyhogy tök jó volt. Meg az is, hogy L. is ott volt. Ez volt az első olyan esténk, amikor már itteni ismerősökkel voltunk valahol együtt. 

Nincsenek megjegyzések: