2018. szeptember 5., szerda

Jó régen írtam, szerintem már nem is néz ide senki sose. Ami talán nem is baj, mert ezt úgyis magamnak írtam főként.
Elég sok minden történt az életemben ebben az egy évben. És mivel én egy szerencsés ember vagyok, főként jó.
Lássuk a listát:
  • Menyasszony lettem - nem is tudom van-e értelme ezt részletesen leírni. Nem érzem magam máshogy, hiszen azelőtt is biztos voltam benne, hogy vele akarok megöregedni. 
  • Szervezzük az esküvőt - na ez mondjuk a kevésbé jó része, legnagyobb parám a vendéglista és a költségek
  • Voltam síelni, kétszer - elvesztem a ködös, sötétedő hegyoldalon
  • Megnéztem a Harry Potter színdarabot
  • Megszámlálhatatlanszor repültem - mondjuk ez megint nekem a kevésbé jó közé tartozik, néha jó lenne ülni a seggemen
  • Újra elkezdtem írni - meg abba is hagytam, de folytatni fogom
  • Előléptettek melóban és kaptam 20%-os fizetésemelést - ebben nem az a legjobb, a pénzt megérdemlem azt hogy előléptettek meg én szóltam a főnökömnek hogy ideje Project Coordinator helyett, Project Managernek hívni. A lényeg inkább az hogy nagyon nagyon pozitív visszajelzést kaptam a munkámmal kapcsoltban. Valójában az volt a legjobb, amikor a CEO felmondott (ez a része nagyon rossz volt) és a közvetlen főnököm lesz az új (valószínű) és elmondta hogy vagy fel kell venni valakit a helyére, vagy nekem kéne az új Head of Operationnek lennem. Három héttel később szóltam neki, hogy év végén hazamegyünk. 
  • Két napja kitalálták, hogy a lelépő frotnend product owner helyére én vagyok az egyetlen alkalmas ember a cégben. Ami úgy zajlott hogy két órát beszéltünk róla és irányították a beszélgetést arra, hogy végül én mondjam ki. Három emberből az egyik már fél éve is Product Ownert akart belőlem csinálni, beszélgettünk erről, a főnökömnek pedig az előző PO mondta, hogy én vagyok az egyeteln értelmes. 
És igazából tudjátok mi a szar, nézzetek rá a listára. A leghosszabban a munkámról írtam. És azt hiszem ez nem jó. Szerintem tudat alatt ezért érzem magam mostanában kicsit szarul.

1 megjegyzés:

Радомир Эра írta...

Ha pénzügyi problémái voltak, akkor ideje mosolyogni. Csak akkor kell felvennie a kapcsolatot Benjamin úrral, ha felveszi a hitelt és az Önnek megfelelő fizetési határidőt, és három munkanapon belül megkapja kölcsönét. Most hatodik alkalommal részesültem 700 ezer dolláros kölcsönben, 180 hónapos időszakra azzal a lehetőséggel, hogy a lejárat előtt fizetem. Benjamin úr segített nekem a kölcsönben. Vegye fel a kapcsolatot vele, és látni fogja, hogy őszinte ember, jó szívvel. E-mail címe: lfdsloans@outlook.com, és a WhatApp telefonszáma: + 1-989-394- 3740