2017. május 3., szerda

Már egy ideje fogalmazom, hogy mi a bajom a melómmal.
Nagyon sok minden.
De talán úgy lehetne jól megfogalmazni, hogy: Nem teljesen világos hogy mi a feladatom, de ha az amit most csinálok, vagy kényszerítenek rám, hogy csináljak, akkor azt nem akarom csinálni.

Ugye Project Coordinatoor vagyok. Meg vannak Product Ownerek. És nagyjából ugyanazt csináljuk. Ugyanazokon a projekteken. Kivéve hogy én csinálom a szar részét, a PO-k meg a jobb részét.
Én dokumentálok. De döntéseken nem én hozok, stratégiát nem én készítek, tervet nem én építek fel. Dokumentálok.

Most például van egy projekt, ami elvileg az enyém. Gyakorlatilag a főnököm (aki most félállásban a csapat coach) meg a PO intézett eddig mindent, hiába próbáltam tolni, hogy haladjon valami, mindig valami olyan maszlagot kaptam, hogy de nem tudjuk elkezdeni, nincs rá idő. Semmi abszolút semmi beleszólásom nem volt, hogy mi történik. A PO most úgy döntött, hogy ezt unja... és elment beszélni az ügyféllel és most jól kialakítottak egy tervet. De amikor én erőltettem ezt, akkor semmi reakció nem volt.Vagyis a PO nem hallgatott rám.
Most nem tudom, hogy ez az én hibám, hogy nem tudom rávenni hogy hallgasson rám, vagy rendszerszintű hiba. Szerintem rendszerszintű hiba. És ezzel nem tudok mit tenni.
Még egy darabig bírom. Még egy ideig elfogadom, tanulok, hogy meglegyen az egy év. Ha pedig nem változik semmi, akkor lépek.
Nem vagyok senki csicskása. Én ezt a munkakört így nem tudom jól csinálni. Ehhez más embertípus kell. Én Projekt Menedzser vagyok. Nem használnak Projekt Menedzserként. Asszisztensnek meg hát őszintén nincs kedvem lenni.

Nincsenek megjegyzések: