2017. május 15., hétfő

Még egy kis melóka

Meg aztán az is történt, hogy írnom kellett egy cikket. Ilyen PR jellegű, amit a cég megoszthat mindenféle közösségi oldalon. Persze a saját LinkedIn profilomra kellett feltölteni.
Jelen állapotomban arról tudtam volna írni, hogy az ügyfelek mennyire ostobák és nem kompetensek projektek vezetésére, mindezt a tojás rántotta hasonlatot használva.
Aztán főnököm kicsit segített, hogy inkább menjek el az agile ajnározása felé.
Megtettem, ez lett az eredménye.

Egészen meglepődtem, hogy milyen sokan lájkolták a világ minden pontjáról. Teljes huszan. De nem számít, így is jó.

Aztán az egész bajomat kifejtettem a főnökömnek, majd nem mentem be dolgozni, mert itt voltak anyáék. Megmondtam, hogy jelenleg nem szeretek bejönni dolgozni.
Szóval lehet, hogy valami változik. Vagy nem, és akkor lépek.

Nincsenek megjegyzések: